Είναι ένα πλήρως συνθετικό, βαρύ πετρέλαιο κινητήρα που συνδυάζει προηγμένη προστασία κινητήρα για τη νέα γενιά οχημάτων χαμηλών εκπομπών με εξαιρετικά χαρακτηριστικά απόδοσης όπως η οικονομία καυσίμου και οι μεγάλες διαστήματα αλλαγής λαδιού. Η χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο, φωσφόρο και θείο (low SAPS) που παρέχεται από τη μοναδική του φόρμουλα αυξάνει την αποδοτικότητα των συστημάτων που μειώνουν τις εκπομπές καυσαερίων που έχουν μειωθεί στο ελάχιστο.
Είναι διαφανή χρωματισμένα, καθαρά και υψηλής ποιότητας έλαια με παραφινική δομή. Χρησιμοποιούνται ως πρώτες ύλες στην παραγωγή συνθετικού και φυσικού καουτσούκ, στην παραγωγή αφριστικών, στην παραγωγή συγκολλητικών, στην παραγωγή χημικών για δέρμα, στην πλαστική, στα φυτοφάρμακα, στην παραγωγή σφραγίδων και σόλας παπουτσιών.
Είναι ένα προηγμένο συνθετικό λάδι κινητήρα σχεδιασμένο να καλύπτει τις ανάγκες των σύγχρονων και ισχυρών κινητήρων υψηλής απόδοσης, παρέχοντας ανώτερη καθαριστική ικανότητα, προστασία από φθορά και οικονομία καυσίμου. Έχει αναπτυχθεί για κινητήρες που χρειάζονται να επεκτείνουν τη ζωή των συστημάτων εκπομπών καυσαερίων σε ντίζελ και βενζινοκίνητα αυτοκίνητα και να διατηρούν την αποδοτικότητά τους. Έχει διαμορφωθεί ώστε να είναι πλήρως συμβατό με τα πιο πρόσφατα φίλτρα σωματιδίων ντίζελ (DPFs) και καταλύτες βενζίνης (CATs).
Είναι λιπαντικό κίτρινου χρώματος που περιέχει υψηλής ποιότητας ορυκτά έλαια με σαπούνι ασβεστίου και πρόσθετα. Είναι πολυλειτουργικό λιπαντικό που προορίζεται για χρήση σε ανοιχτό περιβάλλον όπου το νερό και η υγρασία είναι υπερβολικά. Παρέχει γρήγορη και αποτελεσματική λίπανση σε διάφορους τομείς εφαρμογής όπου η θερμοκρασία λειτουργίας δεν είναι υψηλή.
• Συνιστάται για χρήση σε διαδικασίες λίπανσης με γράσο σε σφαιρικά και κυλινδρικά ρουλεμάν και υδραυλικές τουρμπίνες, των οποίων οι θερμοκρασίες δεν υπερβαίνουν τους 70 °C.
• Παρέχει υψηλή απόδοση σε διαδικασίες λίπανσης πλαισίου.
• Έχει εξαιρετική αντοχή στο νερό. Δεν ρέει μετά τον καθαρισμό.
• Παρέχει υψηλή αντίσταση στη διάβρωση.
• Μειώνει τις φθορές και έτσι ελαχιστοποιεί τα κόστη συντήρησης.
• Κολλάει τις επιφάνειες και διευκολύνει τη λίπανση λόγω της ινώδους δομής του, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση.
Είναι συνθετικό λάδι κινητήρα που παρασκευάζεται προσθέτοντας προηγμένα πακέτα προσθέτων σε συνθετικά βασικά λάδια και καλά διυλισμένα ορυκτά λάδια. Συνιστάται να χρησιμοποιείται σε κινητήρες σχεδίασης Ευρώπης και Αμερικής, χαμηλών εκπομπών και με υπερτροφοδότη, σε επιβατικά και εμπορικά οχήματα. Συνιστάται επίσης να χρησιμοποιείται σε οχήματα που λειτουργούν σε αυτοκινητόδρομους και εκτελούν φόρτωση/εκφόρτωση σε κοντινές αποστάσεις υπό συνθήκες υψηλής ταχύτητας/βαρέων φορτίων, καθώς και στη βιομηχανία ελαφρών και βαρέων φορτηγών και που λειτουργούν υπό βαριά φορτία σε συνθήκες πεδίου όπως η κατασκευή και η γεωργία.
Είναι σχεδιασμένο να παρέχει εξαιρετική απόδοση και εξαιρετική προστασία στους πιο απαιτητικούς κινητήρες ντίζελ βαρέως τύπου που έχουν σχεδιαστεί για φυσική αναρρόφηση ή υπερτροφοδότηση υψηλής ταχύτητας. Για τους κύριους παράγοντες που βλάπτουν τον κινητήρα σε οχήματα με υψηλή χιλιομετρική απόσταση, χάρη στη βελτιωμένη του σύνθεση, παρέχει ανώτερη προστασία μέσω αποτελεσματικών αντι-φθοράς και αντι-διαβρωτικών ιδιοτήτων. Ελαχιστοποιεί την κατανάλωση λαδιού χωρίς να μειώνει την σταθερή πίεση λαδιού με κοπτική αντοχή που προστατεύει τη ιξώδη κατάσταση σε όλες τις συνθήκες. Μειώνει τα κόστη συντήρησης παρέχοντας εξαιρετική προστασία σε οχήματα πολλών χιλιομέτρων που λειτουργούν σε ενεργές πυκνότητες. Η δυνατότητα απορρυπαντικού διασκορπιστή αποτρέπει τον σχηματισμό καταθέσεων και παρέχει ανώτερη προστασία του κινητήρα.
Είναι λάδι αυτόματης μετάδοσης υψηλής απόδοσης που προκύπτει από τον συνδυασμό πολύ καλά διυλισμένων υψηλής ποιότητας βασικών λαδιών και σύγχρονων προσθέτων. Είναι λάδι αυτόματης μετάδοσης που έχει αναπτυχθεί ειδικά για να καλύψει τις απαιτήσεις κορυφαίων κατασκευαστών κινητήρων όπως οι GM Dexron II E, Dexron III και Ford Mercon. Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτόματες μεταδόσεις, συστήματα διεύθυνσης και υδραυλικές μονάδες.
Περιοχές Χρήσης: Αυτά τα καλώδια έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν επικοινωνία μεταξύ συσκευών και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές περιοχές, από την αυτοματοποίηση ελέγχου μέχρι τα συστήματα ασφαλείας.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: FCLC8100
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΛΩΔΙΟΥ x ΤΜΗΜΑ: 8x1,00mm²
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΧΑΛΚΟΣ (Cu): 32x0,188 mm
ΥΛΙΚΟ ΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (mm ±0,05): PVC 2,5
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (±0,10): PVC 9,40
ΑΣΠΙΔΩΣΗ: 85% ΚΑΛΥΨΗ SnCu ΠΛΕΞΙΜΟ
ΒΑΡΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΡΟΛΟ): 157
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΛΩΔΙΟΥ: < 20Ω/km.
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΟΝΩΣΗΣ: < 200MΩ x km.
ΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: 300/500V
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (pF/m): 130 pF/m
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: -30-70°C
ΑΚΤΙΝΑΣ ΚΑΜΨΗΣ: 8x εξωτερική διάμετρος
Είναι ένα λιπαντικό πετρελαίου κινητήρα υψηλής απόδοσης, χαμηλής ιξώδους και εξαιρετικά σταθερό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες εφαρμογές. Πληροί τις απαιτήσεις των κινητήρων ντίζελ σε ευρείες εφαρμογές καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Είναι γενικό λάδι κινητήρα που είναι κατάλληλο για χρήση σε στόλους με υψηλή ισχύ κινητήρα, ώστε να μεταφέρουν βαριά φορτία. Δείχνει την καλύτερη απόδοση απέναντι στη φθορά, τη διάβρωση και τον σχηματισμό υπολειμμάτων. Για αυτόν τον λόγο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μεγαλύτερες υπηρεσίες ακόμη και υπό σκληρές περιβαλλοντικές συνθήκες.
Περιγραφή προϊόντος
Πρόκειται για ένα συνθετικό λάδι κινητήρα που παρασκευάζεται με την προσθήκη πρόσθετων προηγμένης τεχνολογίας σε συνθετικά λάδια βάσης χαμηλής πτητικότητας. Είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους βενζίνης, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών βενζίνης/ηλεκτρισμού.
Χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα
• Επιτρέπει την εξοικονόμηση καυσίμου και παρατείνει τη διάρκεια ζωής χάρη στην εξαιρετική του ικανότητα ελέγχου της ιξώδους.
• Προσφέρει επιπλέον προστασία από τη διάβρωση χάρη στα ειδικά πρόσθετα που περιέχει και διατηρεί τις επιδόσεις του σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας.
• Διευκολύνει τη λειτουργία σε κρύες συνθήκες χάρη στην ιξώδη του σε χαμηλές θερμοκρασίες.
• Χάρη στον υψηλό δείκτη ιξώδους του, αντέχει πολύ καλά στη μοριακή κοπή. Δεν υπάρχει απώλεια ιξώδους.
• Εμποδίζει τον σχηματισμό υπολειμμάτων, αιθάλης, βερνικιών και καταθέσεων.
Πιστοποιήσεις και προδιαγραφές
API SN
Είναι πλήρως συνθετικό λάδι κινητήρα που παρασκευάζεται προσθέτοντας προηγμένα τεχνολογικά πακέτα πρόσθετων σε συνθετικά βασικά λάδια, προκειμένου να καλύψει τις απαιτήσεις λίπανσης των σύγχρονων, υψηλής ταχύτητας, εξαιρετικά αποδοτικών, κανονικών εκπομπών και κινητήρων με υπερτροφοδότη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια σε όλα τα οχήματα που λειτουργούν με βενζίνη, ντίζελ και LPG.
Είναι συνθετικό λάδι κινητήρα που παρασκευάζεται προσθέτοντας προηγμένα τεχνολογικά πακέτα προσθέτων σε συνθετικά βασικά λάδια χαμηλής πτητικότητας. Είναι κατάλληλο για κάθε είδους βενζίνη, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών βενζίνης/ηλεκτρικών.
Παρέχει εξοικονόμηση καυσίμου και μεγάλη διάρκεια ζωής λόγω της εξαιρετικής του ικανότητας ελέγχου ιξώδους.
• Παρέχει επιπλέον προστασία κατά της διάβρωσης μέσω ειδικών συστατικών προσθέτων που περιέχει, και διατηρεί την απόδοσή του υπό οποιεσδήποτε συνθήκες λειτουργίας.
• Διευκολύνει τη λειτουργία σε κρύες συνθήκες χάρη στο ιξώδες του σε χαμηλές θερμοκρασίες.
• Έχει υψηλή αντοχή σε μοριακή κοπή χάρη στον υψηλό δείκτη ιξώδους του. Δεν παρατηρείται απώλεια ιξώδους.
• Προλαμβάνει τον σχηματισμό υπολειμμάτων, καπνού, βερνικιού και καταθέσεων.
Είναι μια premium φόρμουλα που χρησιμοποιεί υψηλής ποιότητας λιπαντικά βασικά υλικά και επιλεγμένα πρόσθετα. Παρέχει βέλτιστη προστασία στα συστήματα υποβοήθησης διεύθυνσης αυτοκινήτων. Προστατεύει τα μέρη της αντλίας από φθορά ενώ παρέχει τον κατάλληλο συντελεστή τριβής για σωστή λειτουργία του συστήματος. Προστατεύει το σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης από φθορά.
• Προστατεύει τους ελαστικούς σωλήνες.
• Αντιστέκεται στον αφρισμό, την οξείδωση, τη διάβρωση και τη σκουριά.
• Σταματά τους θορύβους της υποβοήθησης διεύθυνσης.
Είναι διαμορφωμένο με συνθετικά βασικά έλαια υψηλής ποιότητας δείκτη ιξώδους. Το φίλτρο σωματιδίων ντίζελ (DPF) έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τα συστήματα εκπομπών από τη συσσώρευση τέφρας και σωματιδίων. Επιπλέον, παρέχει προηγμένη προστασία του κινητήρα από καταθέσεις, βερνίκι και φθορά.
Προστατεύει το DPF (Φίλτρο Σωματιδίων Ντίζελ) από τη συσσώρευση τέφρας και σωματιδίων.
• Αποτρέπει τη φθορά παρέχοντας σταθερό ιξώδες σε συνθήκες υψηλής θερμοκρασίας / υψηλού φορτίου.
• Ευρύ φάσμα θερμοκρασιών προσφέρει απόδοση και βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.
• Εξαιρετικές ιδιότητες ροής σε κρύες συνθήκες παρέχουν ταχύτερη λίπανση κατά τη διάρκεια της κρύας λειτουργίας, επεκτείνοντας τη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
• Μειώνει τη φθορά του κινητήρα και επεκτείνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα με εξαιρετικό έλεγχο επισκευών και καταθέσεων.
Είναι υδραυλικά λάδια υψηλής απόδοσης και υψηλού δείκτη ιξώδους, ειδικά σχεδιασμένα με προηγμένο αναπτυξιακό δείκτη ιξώδους για να καλύπτουν τις απαιτήσεις των σύγχρονων υδραυλικών συστημάτων που λειτουργούν σε μεταβλητές περιβαλλοντικές θερμοκρασίες.
Παρέχουν υψηλή απόδοση προσφέροντας εξαιρετική λίπανση σε αντλίες εμβόλων ή γραναζιών, πιέσεις και άλλες συσκευές υδραυλικών συστημάτων που λειτουργούν υπό δύσκολες συνθήκες, με τη βοήθεια προσθέτων που παρέχουν αντοχή στη φθορά και θερμική σταθερότητα με τη σύνθεση που επιτρέπει τη σταθερότητα σε ευρύ εύρος θερμοκρασιών.
Το Fulltech 5W-30 είναι ένα συνθετικό λάδι κινητήρα που πληροί τις απαιτήσεις απόδοσης των κινητήρων νέας τεχνολογίας. Έχει αναπτυχθεί ειδικά για οχήματα Volkswagen, BMW και Mercedes-Benz. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε άλλους κινητήρες ντίζελ ή βενζίνης επιβατικών οχημάτων και ελαφρών οχημάτων. Η ειδική του φόρμουλα βελτιώνει την αποδοτικότητα των συστημάτων επεξεργασίας καυσαερίων, όπως το φίλτρο σωματιδίων ντίζελ (DPF) και ο τριών δρόμων καταλύτης (TWC) και παρατείνει τη διάρκεια ζωής τους.
Πρόκειται για υδραυλικό υγρό φρένων και συμπλέκτη που βασίζεται σε συνθετικά πολυγλυκολικά αιθέρια με υψηλό σημείο βρασμού, αναπτυγμένο για χρήση σε υδραυλικά συστήματα φρένων και συστήματα συμπλέκτη οχημάτων σε ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών. Η σύγχρονη συνθετική φόρμουλα περιλαμβάνει αναστολείς οξείδωσης, σκουριάς και διάβρωσης. Διασφαλίζει ασφαλή οδήγηση παρέχοντας εξαιρετική απόδοση σε ακραίες αλλαγές θερμοκρασίας.
Πρόκειται για ένα λιπαντικό μετάδοσης επιβατικών αυτοκινήτων με βάση τη συνθετική τεχνολογία, το οποίο διαθέτει υψηλές επιδόσεις EP χάρη στη ειδική του αντιτριβική χαρακτηριστική, που έχει διαμορφωθεί με ένα προηγμένο σύστημα προσθέτων που παρέχει υψηλό επίπεδο γραναζιών και συγχρονισμού. Έχει αναπτυχθεί για χρήση σε όλες τις εποχές με την προσθήκη συνδυασμών προσθέτων υψηλής απόδοσης σε συνθετικά βασικά έλαια υψηλής τεχνολογίας για τη λίπανση των μηχανικών μεταδόσεων επιβατικών αυτοκινήτων βαρέως τύπου.
Είναι λάδι αυτόματης μετάδοσης υψηλής ποιότητας που παρασκευάζεται με πολύ καλά διυλισμένα βασικά έλαια. Χρησιμοποιείται σε υδραυλικά συστήματα διεύθυνσης και αυτόματα συστήματα μετάδοσης οχημάτων που απαιτούν επίπεδα απόδοσης TYPE A και Mercon. Επιπλέον, χρησιμοποιείται με ασφάλεια σε επιβατικά οχήματα, συστήματα διεύθυνσης βαρέων οχημάτων, αυτόματους μεταξόνιους και μεταδόσεις.
Είναι ένα υγρό αυτόματης μετάδοσης πλήρους συνθετικής σύνθεσης, υψηλής απόδοσης και χαμηλής ιξώδους, που έχει διαμορφωθεί για την τελευταία γενιά εξαιρετικά τεχνικών αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων. Με έμφαση στην οικονομία καυσίμου και την ομαλότερη αλλαγή ταχυτήτων, το ATF DEXRON VI διαθέτει ιδιότητες κατά της φθοράς, κατά της διάβρωσης και κατά του αφρισμού. Σχεδιασμένο για να παρέχει μεγαλύτερες αντιδράσεις σε χαμηλές θερμοκρασίες, καλύτερη σταθερότητα σε υψηλότερες θερμοκρασίες και αντοχή στην οξείδωση.
Είναι πλήρως συνθετικό λάδι κινητήρα που παρασκευάζεται προσθέτοντας προηγμένα πακέτα προσθέτων σε συνθετικά βασικά λάδια, προκειμένου να καλύψει τις απαιτήσεις λίπανσης των σύγχρονων, υψηλής ταχύτητας, εξαιρετικά αποδοτικών, κανονικών εκπομπών και κινητήρων με υπερτροφοδότη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια σε όλα τα οχήματα που λειτουργούν με βενζίνη, ντίζελ και LPG.
Είναι ένα ειδικό λάδι υψηλής απόδοσης που έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιείται σε διαδικασίες λίπανσης κλειστών συστημάτων γραναζιών, όπως τα βιομηχανικά συστήματα γραναζιών (μειωτήρες), και παρέχει ευκολία λειτουργίας υπό υπερβολικό φορτίο και πίεση. Παρέχει αποτελεσματική προστασία σε γρανάζια που λειτουργούν υπό υπερβολικά φορτία λόγω του πρόσθετου υπερβολικής πίεσης (EP) στη σύνθεσή του. Προλαμβάνει τη διάβρωση.
• Ελαχιστοποιεί την τριβή.
• Έχει υψηλή αντοχή κατά της σκουριάς και των οξειδωτικών σχηματισμών.
Είναι ένα ορυκτό λάδι κινητήρα τεσσάρων χρόνων που προσφέρει εξαιρετική απόδοση και προστασία σε όλες τις συνθήκες. Έχει αναπτυχθεί για να παρέχει μεγαλύτερη προστασία και καλύτερο έλεγχο οξείδωσης κατά της φθοράς του κινητήρα σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες.
Είναι ένα πρόσθετο βενζίνης που έχει σχεδιαστεί με τη χρήση προηγμένης τεχνολογίας για να αυξήσει τον αριθμό οκτανίων καυσίμων χαμηλής ποιότητας. Αυξάνει την ποιότητα της βενζίνης τουλάχιστον 2 μονάδες. Παρέχει ελεγχόμενη αύξηση της απόδοσης του κινητήρα και του αριθμού οκτανίων.
• Επαναφέρει τις μπεκ ψεκασμού σε καλή κατάσταση από την πρώτη ημέρα.
• Μειώνει τις εκπομπές και μειώνει τον θόρυβο.
• Παρέχει εξοικονόμηση καυσίμου.
Είναι ένα πολυλειτουργικό πρόσθετο καυσίμου ντίζελ που περιλαμβάνει αναπτυγμένη τεχνολογία απορρυπαντικού για να καθαρίζει και να προστατεύει τα συστατικά του συστήματος καυσίμου ντίζελ. Καθαρίζει τις ρυπάνσεις των βαλβίδων, των χώρων καύσης, των κορυφών των εμβόλων και του καρμπυρατέρ.
• Βελτιώνει την καύση και την απόδοση του κινητήρα με βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.
• Μειώνει τον θόρυβο, τον καπνό και τη μυρωδιά κατά τη λειτουργία του κινητήρα.
• Αυξάνει τη διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων του συστήματος καυσίμου.
• Μειώνει τις εκπομπές, διευκολύνει την εκκίνηση.
Είναι ένα συνθετικό λιπαντικό διαφορικού σχεδιασμένο να αντέχει σε μακροχρόνια χρήση, υψηλή αποδοτικότητα καυσίμου και υψηλές θερμοκρασίες χωρίς να χάνει τη λιπαντικότητα για εφαρμογές υψηλής απόδοσης στους σύγχρονους βαρέως τύπου άξονες. Έχει αναπτυχθεί για χρήση σε εφαρμογές βαρέως τύπου κίνησης όπου απαιτούνται συνθετικά βασικά έλαια και έλαια γραναζιών για να πληρούν τις απαιτήσεις απόδοσης των εφαρμογών βαρέως τύπου κίνησης, παρέχοντας εξαιρετική ικανότητα μεταφοράς φορτίου που προσφέρει το σύστημα πρόσθετων σύγχρονης τεχνολογίας.
Διαμορφωμένο με τεχνολογία οργανικών οξέων (OAT), είναι ένα μακράς διαρκείας συμπυκνωμένο ψυκτικό υγρό που εξασφαλίζει ότι ο κινητήρας λειτουργεί σε ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας σε όλες τις τέσσερις εποχές. Ο ειδικά αναπτυγμένος πράσινος σχεδιασμός είναι αντιψυκτικό με βάση την αιθυλενογλυκόλη και δεν περιέχει νιτρίτες, αμίνες, φωσφορικά, πυριτικά και βορακικά. Πριν από τη χρήση σε όλες τις κλιματικές συνθήκες, για να παρέχει βέλτιστη απόδοση στους ψυκτήρες των συστημάτων ψύξης κινητήρων, αραιώστε με 50% καθαρό νερό.
Είναι ημι-συνθετικό λάδι κινητήρα που παρασκευάζεται προσθέτοντας προηγμένα τεχνολογικά πακέτα πρόσθετων σε συνθετικά και υψηλής ποιότητας ορυκτέλαια, προκειμένου να καλύψει τις απαιτήσεις λίπανσης των σύγχρονων, υψηλής ταχύτητας, εξαιρετικά αποδοτικών, κανονικών εκπομπών και κινητήρων με υπερσυμπιεστή. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια σε όλα τα οχήματα που λειτουργούν με βενζίνη, ντίζελ και LPG.
Η σειρά Fullmono HD είναι ένα υψηλής απόδοσης μονοβάθμιο λάδι κινητήρα, το οποίο έχει διαμορφωθεί με ποιοτικά βασικά έλαια και ειδικά πρόσθετα. Συνιστάται να επιλέξετε τον βαθμό ιξώδους ανάλογα με τις κλιματικές συνθήκες.
Είναι λάδι κινητήρα που παράγεται για μοτοσικλέτες τεσσάρων χρόνων και περιέχει πρόσθετα υψηλής απόδοσης. Προστατεύει τέλεια τον κινητήρα ελαχιστοποιώντας την αλλαγή ιξώδους σε υψηλές θερμοκρασίες. Χρησιμοποιείται με ασφάλεια σε όλες τις εποχές για μοτοσικλέτες τεσσάρων χρόνων και υψηλής απόδοσης. Επίσης, είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους μοτοσικλετών ευρωπαϊκής και ιαπωνικής παραγωγής που συνιστώνται για τις προδιαγραφές API SG και/ή JASO MA.